Followers

Mighty Jacksparrow is an Earth-based sub-intergalactic blogger who enjoys writing and in the same time entertaining his ever-amusing will-kill-to-read fans with sensationally hilarious and at times dramatic musings. This blog offers endless ideas and results; they might be charming most of the times but could be offending in some others. Therefore, it is always noble to remind that if you enjoy the pieces, carry on reading, but if they upset you, do quietly leave like the evening breeze and not like exploding diarrhea, which exactly what you will look like if you ever lose it on me. Enjoy! :D

Thursday, February 26, 2009

Pelajaran Untuk Hari Ini

Jangan tunjukkan pisang emas yang dah masak ranum di hadapan seekor beruk jantan alpha yang kelaparan sejak seminggu lalu kalau anda tak ada niat nak bagi seketul pun pada beruk tu.

Kerana beruk itu bukan saja akan siat kulit muka anda, tarik keluar rahang anda, pecahkan tengkorak anda, tarik mata anda keluar dari soket, bakar tubuh badan anda, kencing di atasnya, bakar sekali lagi sebelum makan pisang tadi dengan rasa puas.

Dan jangan rasa anda terlepas lari jika beruk itu berada di dalam sangkar ketika anda menyakatnya, kerana jikalau satu hari ia terlepas, perkara pertama ia buat adalah menghempuk kepala anda sampai berkecai.

Anda tak tau dendam beruk lapar macam mana. Nak nak kalau beruk tu mengalami patah tangan kanan atau mana-mana kecederaan di bahagian badan lain.

Paham?

6 comments:

mireya said...

whoa.
i sense someone is in a deep deep trouble.

siapalah yang salah pilih orang untuk mereka cari pasal ni?

Nurul Hana Zakariah said...

cemane bunyiknye kalau cakap british slang india??

Mighty Jacksparrow said...

mireya: very, very deep trouble he is in, now.

hana: india cakap english. pernah dengar?

TPK said...

hurm, who in the hell yang berani gila bagi pisang kat beruk yang lapar tu...

hanis said...

he or she?
i hope he..

Hanna J. Potter said...

seram sungguh. takut nani membacanya.